ALGEMENE HUUR- EN BOEKINGSVOORWAARDEN
de algemene voorwaarden betreffen het online boeken van de accommodatie, de inhoud van deze voorwaarden vindt u hieronder:
algemene voorwaarden
extra kosten
betalingsvoorwaarden
De in deze paragraaf genoemde voorwaarden, samen met de bevestiging van uw reservering, omvatten uw overeenkomst met Casa Fuera. U dient deze voorwaarden te accepteren namens alle reisgenoten en hen te informeren over deze.
De genoemde prijzen zijn per accommodatie per week of per dag (met een minimum van 3 nachten). Prijzen zijn inclusief energiekosten. Een babybed kost € 25. De kosten voor de eindschoonmaak zal worden toegevoegd aan uw factuur, maar is sommige gevallen inbegrepen. Eventuele andere extra diensten, zoals extra schoonmaak, fietsverhuur etc. zijn niet inbegrepen en dienen ter plaatse te worden betaald.
Een aanbetaling van 30% van de totale huursom is verplicht binnen 8 dagen na de reservering naar Casa Fuera. Deze eerste betaling bevestigt uw acceptatie van de boeking en laat de algemene huur- en boekingsvoorwaarden in werking treden. Het restantbedrag dient niet later dan 8 weken voorafgaand aan de eerste huurperiode te worden voldaan. Als betalingen niet tijdig zijn ontvangen, zal Casa Fuera het recht hebben om het contract te annuleren. In dit geval blijft de verhurende partij verantwoordelijk voor de annuleringskosten.
aankomst
vertrek
aantal personen / huisdieren
Op de dag van aankomst heeft u toegang tot de woning tussen 16.00 en 19.00 uur. Uiterlijk op de dag van aanvang van uw reservering, moet u de sleutelhouder bellen als u vertraagd bent. Als het huis beschikbaar en schoon is op de dag van aankomst, kunt u uiteraard ook eerder toegang krijgen op die dag. U kunt informatie hierover krijgen uiterlijk een week krijgen voor de geplande datum van aankomst.
Als u op de dag van aankomst niet in staat bent aan te komen als gevolg van vertragingen, ziekte, persoonlijke redenen etc. kan geen restitutie worden gegeven.
Op de dag van vertrek dient u de accomodatie te verlaten voor 10.00 uur, daar wij de tijd nodig hebben om het huis schoon te maken voor nieuwe arriverende gasten. Bij te late uitcheck en daardoor het moeten inhuren van extra ​​schoonmaakpersoneel wordt een bedrag van € 30 per uur per schoonmaaklid van de borgsom.
Bij eerder vertrek dan gepland kan geen restitutie worden verleend.
Het aantal mensen dat geboekt is het aantal dat zal worden ondergebracht. Als extra mensen komen, zullen ze niet worden ondergebracht, tenzij er extra bedden aanwezig of meegebracht zijn en de eigenaar akkoord gaat. De gasten dienen ter plaatse te betalen voor alle eventuele extra kosten.
 
Huisdieren zijn niet toegestaan​​.
annulering door huurder
annulering / wijzigingen door Casa Fuera
klachten
Alle annuleringen door de klant zijn onderworpen aan een annuleringskosten:

* Bij annulering tot 84 dagen voor de datum van aankomst: 10% van de totale huursom, met een minimum van € 100, -
* Bij annulering 84-42 dagen voor de aankomstdatum: 50% van de totale huursom, met een minimum van € 100, -
* Bij annulering minder dan 42 dagen voor de dag van aankomst worden niet terugbetaald.

Reserveringen kunnen alleen worden schriftelijk geannuleerd worden. Een telefoontje of een e-mail zal worden gewaardeerd. Voor wijzigingen die een gedeeltelijke annulering inhouden zijn specifieke voorwaarden gemaakt voor dat deel.
Het is onwaarschijnlijk dat we wijzigingen zullen moeten maken in uw vakantie. Als we worden gedwongen om dit te doen zullen wij u op de kortst mogelijke termijn adviseren en geven wij u de mogelijkheid voor het aanvaarden van een andere vakantiewoning van dezelfde waarde (indien beschikbaar) of een volledige terugbetaling van alle betaalde bedragen. Verdere compensatie is niet mogelijk .
Als u een probleem met uw accommodatie moet heeft tijdens uw vakantie moet u de eigenaar of lokale agent onmiddellijk van op de hoogte stellen, die dan zal proberen om dingen recht te zetten. Als de zaak niet tot uw tevredenheid kan worden verbeterd, moet u uw klacht schriftelijk sturen aan Casa Fuera binnen 28 dagen na het vertrek uit de accommodatie. Het is daarom een ​​voorwaarde voor dit contract, dat u een probleem meededeelt aan de eigenaar of agent terwijl u nog in het resort vedrblijft. Als u niet deze procedure volgt kunnen wij geen verantwoordelijkheid aanvaarden doordat we niet de mogelijkheid hebben om dan het probleen te onderzoeken en/of te verhelpen.
uw aansprakelijkheid
onze aansprakelijkheid
beŽindiging huurovereenkomst
U moet, zoals vermeld op de internetsite, een borg betalen. Deze borg zal worden toegevoegd aan uw account. De borg zal worden terugbetaald binnen 2 weken na de inlevering van de sleutel en met aftrek van eventuele extra kosten of breuk. U moet zorgen voor de woning, de inhoud van de huisregels in acht nemen en de lokale regels respecteren. Als je iets breekt of schade in de woning aanbrengt moet u de sleutelhouder of de plaatselijke agent onmiddellijk op de hoogte stellen. U en uw reisgenoten zijn aansprakelijk voor eventuele breuk of schade die wordt gemaakt en zullen moeten betalen voor vervanging of reparatie. U moet de woning in goede staat (snel schoon) achterlaten. Het serviesgoed en keukengerei af te wassen en weg te zetten, rommel en lege flessen weg te gooien, de BBQ te reinigen en de meubels eventueel terug zetten op de originele plek. Eventuele extra schoonmaakkosten kosten in verband met de vervuiling worden in mindering gebracht op de borgsom. Een ander of verdergaand gebruik van de woning is niet toegestaan. De huurder is niet gerechtigd om de accommodatie aan derden of op een andere vorm te verhuren. Hinder voor het milieu moet worden voorkomen. Als dit niet gebeurt kan de agent de mensen uit de accommodatie verwijderen. De huurovereenkomst zal dan vervallen en de huurder heeft geen recht op restitutie van de huursom. Roken in het huis is verboden.
Hoewel we alleen optreden als een agent in het boeken van uw accommodatie , aanvaarden wij de hierna beschreven verantwoordelijkheden. Wij aanvaarden de verantwoordelijkheid voor het waarborgen van de vakantie die u bij ons boekt en wordt geleverd als bevestigd. D aangeboden diensten te bereiken naar een redelijke standaard. Zwembaden, indien beschikbaar, kunnen een beetje koud zijn buiten het hoogseizoen. Als een deel van uw vakantie niet wordt geleverd zoals beloofd, zullen we u een passende vergoeding betalen als dit het genot van uw vakantie heeft beÔnvloed. In het geval van vakantie, waar accommodatie en reizen is geregeld, accepteren wij de verantwoordelijkheid voor elke dienst die we contractueel verplicht zijn te verstrekken. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor enige onderbreking in de dienstverlening, zoals gas, elektriciteit en water, waarover wij geen directe controle hebben. Zwembaden (verboden te duiken!), kinderspeelplaatsen en bijvoorbeeld de trappen kunnen gevaarlijk zijn als ze niet goed worden gebruikt. Let dus op, en zorg er voor dat kinderen goed worden begeleid.
Casa Fuera behoudt zich het recht voor om zonder tussenkomst van de rechter, om de huurovereenkomst te beŽindigen indien de huurder niet voldoet aan:

1) de overeengekomen betalingstermijn
2) de bepalingen van deze verhuur en boekingsvoorwaarden
3) de eisen voor het verblijf in de accommodatie

In al deze gevallen is de huurder verplicht de volledige huur te betalen aan Casa Fuera.